Artikelen van oude weblog naar hier

Op het oude weblog is nog bitter weinig progessie te zien. Of liever, er is nog helemaal niets te zien. Er schijnen per uur nieuwe gemigreerde weblogs weer online te komen, maar ik heb er via via nog maar twee ontdekt. We zijn aan het einde van dag 10 gekomen en dat is dus de stand van zaken.
Enfin, ik heb net gekeken en gelukkig heb ik de meeste van mijn artikelen opgeslagen. Ik ga nu beginnen met het plaatsen van de verschillende artikelen hier. Daar zal ik een paar dagen over doen, zeker omdat ik voor sommige artikelen ook weer afbeeldingen etc. moet zoeken. Ik hoop hier dit weekend zo ver mogelijk mee te komen.
Ik zal ook nieuwe artikelen ertussen plaatsen, en bij de oude zal ik altijd het label 'oud weblog' aangeven, zodat het duidelijk is dat het een oud artikel is (dat je misschien dus al gelezen hebt)
Balen is dat ik een paar artikelen níet heb bewaard. Hopelijk staan die nog ergens op school op een computer (een tussenuur kun je soms ook voor zoiets gebruiken) Het zou erg jammer zijn als die echt compleet weg zouden zijn, er zaten een paar erg goede tussen.
Maar goed, laten we hopen dat web-log ergens dit jaar mijn oude blog nog tevoorschijn weet te toveren. In de tussentijd begin ik met overhevelen.

Reacties

Populaire posts