Oude weblog update: Laatste berichten overgezet

Na enig rondgesnuffel op Google heb ik ook de artikelen teruggevonden die ik niet had opgeslagen, zelfs een paar die ik volkomen was vergeten (kijk, dat is fijn). Ik wist niet dat er zoiets bestond als de functie 'in cache',  maar ik was er erg blij mee. Overgrootste deel van mijn weblog en een groot deel van dat van mijn moeder is gered. Soms met wat omwegen, maar uiteindelijk kom je er wel.

Net de berichten hier geplaatst, met afbeeldingen erbij. Sommige berichten horen echt bij een bepaalde periode, Pasen bijvoorbeeld, of de eindexamens. Ik heb ze toch maar gewoon hier geplaatst, alleen heb ik de berichten die over dat specifieke onderwerp gaan bij elkaar geplaatst, in de goede volgorde natuurlijk.

Volgens de laatste berichten van web-log zou eind maandag de rest van de weblogs er allemaal moeten zijn. Dat hoop ik, al vermoed ik dat het toch nog dinsdag of zelfs woensdag wordt, en ik denk zelfs dat daadwerkelijk inloggen etc pas volgend weekend wordt.
Maakt niet uit, Bettina schrijft lekker verder, hier bij Blogspot.

Reacties

Populaire posts