Weer verbonden

Mijn computer heeft de afgelopen weken een raar geluid gemaakt, alsof het heel veel moeite kostte om op te starten. 'Dieselen' noemde ik het, omdat het klonk alsof er een dieselmotor in zat. Gelukkig heb ik een vader die verstand heeft van computers en het ook geen probleem vindt om ernaar te kijken.

Dat betekende wel dat ik een week lang mijn computer kwijt was. Aan de ene kant niet erg, want het gaf ook wel rust en tijd. De email kon ik bovendien via de telefoon doen, dus dat was handig. Aan de andere kant merkte ik dat ik het wel vervelend begon te vinden dat ik niet langer verbonden was met de rest van de wereld, zo voelde het een beetje. Ik had voor mijn blogs de stukjes ingepland en die verschenen keurig volgens schema, maar ik kon geen antwoord geven op reacties en zelf kon ik op andere blogs ook geen reacties achterlaten.
Andere sociale media werd ook een beetje lastig. Twitter doe ik veel via de telefoon, maar ik kon nu geen link meer tweeten.
Maar sinds gistermiddag staat de computer gewoon weer thuis, zonder dieselmotor. Bedankt pap!

Reacties

Populaire posts