Nieuwe boeken, lente 2014

Het is altijd fijn om een stapeltje nieuwe boeken aan te schaffen. Vorige week was het Voorjaarsvakantie en dat vond ik een goede reden om even langs de boekwinkel te gaan. Gelukkig was Polare weer even open en kon ik mijn steentje bijdragen om de winkel open te houden. Dit is de oogst waarmee ik thuis kwam.
Van boven naar beneden:
  • A possible life door Sebastian Faulks, ik heb twee andere boeken van hem gelezen en die vond ik mooi, dus ik hoop dat deze ook mooi is.
  • Norwegian wood van Haruki Murakami. Ik heb nog nooit iets van deze Japanse schrijver gelezen en ik heb geen idee of ik het leuk ga vinden, maar ik ben er wel heel benieuwd naar. Ik ga het gewoon proberen.
  • Staal van Silvia Acallone, een mooie Italiaanse roman die zich afspeelt in een klein kustplaatsje bij Elba en gaat over twee vriendinnen en wat er in die vriendschap gebeurt.
  • Luther, de roeping van Neil Cross. Ik ben een groot fan van de serie Luther en dat er een boek van was is dan helemaal mooi. Het verhaal speelt zich af vóór de serie, en was superspannend (in één dag uitgelezen)
  • Dat hebben we gehad van Robert Graves, in het kader van het jaar van de Eerste Wereldoorlog en ik houd van memoires enzo.
  • Tenslotte Reizen zonder John van Geert Mak. Ik houd van Geert Maks schrijfstijl en het lijkt me bijzonder interessant wat hij over Amerika vertelt.

Reacties

Populaire posts